На платформі Blogger.

Анекдоти про дівчат#9

Все-таки не варто було мені при дівчині на фразу: "Молодий чоловік, купіть панночці квіти!" Відповідати: "І так дасть".



***

- Дівчина, можна з вами познайомитися? 
- У тебе що, мало розчарувань у житті було?

***

Жінкам у чоловіках подобаються найбільше вторинні статеві ознаки 
- Дача, машина, зарплата

***

- Я вирішила почати війну з жиром!
- М-м, я дивлюся, ти його вже багато в полон взяла.

***

Дівчата, які думають,що змінюють хлопців якрукавички, розслабтеся, випросто йдете по руках!

***

— Знаешь, я от тебя без ума...
— Ты и так без него. Я тут ни при чем.

***

- Доля, доля! А подаруй мені хорошого, розумного і красивого. Щоб любив без пам'яті, щоб зірки мені з неба діставав, щоб обнімав міцно-міцно ... 
- За вашим запитом нічого не знайдено.

***

Чоловіча солідарність відрізняється від жіночої тим, що чоловіки солідарні просто так, а жінки солідарні проти когось.

0 коммент. :

Дописати коментар