На платформі Blogger.

Анекдоти про дівчат#7

За статистикою, на питання: "Чи вважаєте ви себе красивою?", Половина жінок відповідають: -"Ні".
І тільки спробуйте з ними погодитися!



***

Одна блондинка - інший: 
- Я зробила собі другу дірку у вусі! 
- Ну і як, тепер краще чути?

***

Після години їзди з блондинкою навігатор запитав: 
- Мля-я-я-я-я ... Ну і де ми?! !

***

Я мрію познайомитися з жінкою без матеріальних проблем, і не з користі, а просто я таких ніколи не бачив.

***

Алло! Папа, забереш мене?
- Ні. 
- Ну-у-у чому? 
- Ти ж вчора купила суперзручні туфлі, за 3 штуки! На підборах 15 см, які взагалі не відчуваються. Ось і йди тепер пішки ... І головне - від бедра, донечко, від бедра ...

***

Правило французької жінки: неможливо подобатися всім підряд - все поспіль не можуть володіти бездоганним смаком.

***

Дівчата з маленьким розміром грудей - найщасливіші, бо вони точно впевнені, що їх полюбили нема за сиськи!

0 коммент. :

Дописати коментар