На платформі Blogger.

Анекдоти про дівчат#5

Коли хтось говорить мені: "Твоє обличчя здається мені знайомим, не міг (ла) я тебе десь бачити?", Я люблю відповідати так: "Ти дивишся по% но?"



***

Зустрілися дві давні подруги і починають говорити про те про се.  Одна подруга каже: 
- Не повіриш, йду я вчора додому після фітнесу і раптом маніяк вискакує з-за рогу ... 
- Жах який, - відповідає друга.  -
Во-во, ось і він точно так само сказав.

***

- Алло, це жіноча консультація? 
- Так 
- А педаль гальма, праворуч чи ліворуч?

***

Дорогі дівчата, щоб позбутися від настирливого докучання на вулиці, на запитання: "Ви що сьогодні ввечері робите?" - Сміливо відповідайте: 
- Мені на три до венеролога, а потім я вільна!

***

Фарбуватися до заміжжя - це передпродажна підготовка, а після заміжжя - це бути завжди на ходу.

***

Познайомилася з хлопцем, через місяць вирішили жити разом, знімали квартиру на навпіл ... через рік дізналася, що квартира його. .

***

Розмова по телефону: 
- Здрастуйте, а Оля вдома? 
- Ні, Олі немає. З вами розмовляє її блакитноока, довгонога сестра.

0 коммент. :

Дописати коментар