На платформі Blogger.

Анекдоти про студентів #2

Повз проїхала машина, з якої хлопець висунувся по пояс і закричав на всю вулицю:
- Я ДИПЛОМ ЗАХИСТИВ, ПІ @ @ @ @ РИИИ! 
Ось. Відразу видно, освічена людина проїхав



***

На іспиті студент бере один білет - не знає. Бере інший - теж. Третій - та ж біда ... Так четвертий, п'ятий ... Професор бере заліковку, ставить йому "3".
Інші студенти обурюються: 
- За що? 
- Як за що, - відповідає препод, - якщо щось шукає, значить, щось  знає.

***

Викладач у ВУЗі:
- Якщо я вам проставлю цей залік, ви врешті-решт отримаєте диплом і станете інженером. Якщо не поставлю - ви підете в армію і будете мене захищати.  Навіть не знаю, що гірше ...

***

- Знаєш, які відчуття у мене були після отримання диплому? 
Господар подарував Добі носок! Добі вільний!

***

  Іду я якось вранці на навчання, спокійно йду, що не спізнююся.  І тут раптом розумію, що поруч ковдра, кішка, подушка, будильник: я на ліжку!

***

  Чим відрізняється чоловіче гуртожиток від жіночого? 
У чоловічому гуртожитку дурдом, а в жіночому - домдур

0 коммент. :

Дописати коментар